زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

این وبلاگ درباره زندگی من در کشور ترکیه صحبت میکنه.
اطلاعات و تجربه های شخصی خودم و دوستان ایرانی که در استانبول پیدا کردم
امیدوارم بهتون کمک کنه
در مورد اجاره ملک و خرید ملک در ترکیه می تونم بهتون کمک کنم.

در صورت داشتن سوال می تونید به تلگرام من پیام بدید
Sorayazamani99@
05525180659 شماره واتس اپ .

گرفتن اقامت یکساله در ترکیه شهر استانبول

سارا | سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ

دوستان خوب ام طی یکی .دو ماه گذشته بسیار از دوستان و مشتریان قدیم ما با ما تماس میگیرن و درباره گرفتن اقامت یکساله در ترکیه سوال می پرسند.

در حال حاضر کشور ترکیه اقامت های توریستی را به راحتی و سریع پاسخ میده.

شما در صورتی که میخوایید واکسن رایگان فایزر در کشور ترکیه بزنید حتما باید ابتدا اقامت این کشور رو داشته باشید.

از زمان ورودتون به ترکیه تا زمانی که اقامت رو بگیرید تقریبا 40 -45 روز کاری زمان لازم هست.

 

کلیه خدمات اقامت به صورت قانونی و شفاف توسط ما و مجموعه کاری ما صورت میگیرد.

در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید

 

https://t.me/Sorayazamani99

09109262591 واتس اپ

  • سارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی