زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

این وبلاگ درباره زندگی من در کشور ترکیه صحبت میکنه.
اطلاعات و تجربه های شخصی خودم و دوستان ایرانی که در استانبول پیدا کردم
امیدوارم بهتون کمک کنه
در مورد اجاره ملک و خرید ملک در ترکیه می تونم بهتون کمک کنم.

در صورت داشتن سوال می تونید به تلگرام من پیام بدید
Sorayazamani99@
05525180659 شماره واتس اپ .

معروف ترین غذاهای ترکیه (cig kofte چیک کوفته)

| شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۱۳ ب.ظ

 

یکی از معروف ترین غذاهای ترکیه که جز محبوب ترین هاست cig kofte چیک کوفته است

این غذا به عنوان یک پیش غذا در اغلب رستوران ها سرو میشه

دکه هایی در ترکیه هست که فقط این غذا رو میفروشه به صورت ساندویج یا پرسی

جالب اینکه این غذا رو در تمام وعده های غذایی در ترکیه میخورند.صبحانه.ناهار.میان وعده بعدازظهر.شام.

 

cig kofte چیک کوفته با بلغور جو درست میشود.

بغلور رو در اب گرم خیس میکنند و بعد از چند ساعت با یک سری مواد و سس مخصوص که تند هست حسابی ورز میدن

خوشمزه ترین حالت سرو این غذا برای من ساندویج اش هست

 

یک عدد نان لواش .کاهو.پیازچه.فلفل ترشی تند.کمی سبزی که شامل اسفناج و جعفری میشه.

این به نظر شخصی من بهترین نوع cig kofte چیک کوفته است.

 

این غذا خیلی تنده.پس اگر طرفدار غذاهای تند نیستید اصلا cig kofte چیک کوفته رو امتحان نکنید.

 

 

 

 

 

جالب ترین نکته در مورد cig kofte چیک کوفته اینه که وقتی شروع میکنید به خوردن اش اول اش تند نیست به وسط های ساندویج که میرسید از شدت تندی غذا یهویی به خودتون میایید و دیگه نگم......

 

 

 

 

قیمت این ساندویج از 7 لیر شروع میشه و تا 12 لیر هم می تونه برسه.

البته خیلی از ترک ها توی cig kofte چیک کوفته رب انار میریزن .که من اصلا دوست ندارم

چون واقعا رب انار های اینجا خیلی برای ما ایرانی ها بی مزه است .مزه اش با ایران خیلی فرق داره.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی