زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

این وبلاگ درباره زندگی من در کشور ترکیه صحبت میکنه.
اطلاعات و تجربه های شخصی خودم و دوستان ایرانی که در استانبول پیدا کردم
امیدوارم بهتون کمک کنه
در مورد اجاره ملک و خرید ملک در ترکیه می تونم بهتون کمک کنم.

در صورت داشتن سوال می تونید به تلگرام من پیام بدید
Sorayazamani99@
05525180659 شماره واتس اپ .

فروشگاه های زنجیره ای در ترکیه (بیم.bim market)

| شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۱۵ ب.ظ

در این مقاله قصد دارم فروشگاه های زنجیره ای معروف والبته با قیمت مناسب رو بهتون معررفی کنم.

 

 

قبل از اینکه درباره فروشگاه بیم صحبت کنم بهتون میگم فروشگاه های زنجیره ای بیم جز بهترین فروشگاه ها و با قیمت های واقعا پایین تر نسبت به فروشگاه های دیگر در ترکیه میباشد.

 

روی یک فیش خرید می تونید تا 30 یا 40 لیر تخفیف داشته باشید و سود خرید تون از فروشگاه های بیم خیلی عالیه

 

فروشگاه های بیم bim market جز بهترین و ارزان ترین فروشگاه های ترکیه است.خیلی ها معتقد هستن فروشگاه های A101 قیمت های مناسبی دارند.این حرف درسته ولی در مقایسه با تنوع کالا و قیمت بیم bim market خیلی مناسب تر می باشد.

 

 

وقتی وارد فروشگاه های زنجیره ای میشوید در قسمت وسط سالن فروشگاه اجناس تخفیف دار قرار گرفته است.

با مقایسه قیمت ها به راحتی میتونید یک خرید عالی و ارزان در فروشگاه بیم bim market داشته باشید.

 

 

باید به قیمت ها خیلی توجه کنید معمولا در ترکیه چون رقابت خیلی بالاست به صورت دائم تخفیف ها رو در هر فروشگاه می توانید دنبال کنید

پیج اینستاگرام فروشگاه بیم bim market رو براتون میذارم .حتما عضو اش بشید و از تخفیف های هر روز اطلاع پیدا کنید.

 

https://www.instagram.com/bimturkiye/

 

اینم ادرس سایت شون

https://www.bim.com.tr/default.aspx

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی