زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

این وبلاگ درباره زندگی من در کشور ترکیه صحبت میکنه.
اطلاعات و تجربه های شخصی خودم و دوستان ایرانی که در استانبول پیدا کردم
امیدوارم بهتون کمک کنه
در مورد اجاره ملک و خرید ملک در ترکیه می تونم بهتون کمک کنم.

در صورت داشتن سوال می تونید به تلگرام من پیام بدید
Sorayazamani99@
05525180659 شماره واتس اپ .

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری در استانبول

سارا | سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۳ ب.ظ

دوستان خوب ام که در استانبول زندگی میکنید .میخوام یک عکاس حرفه ایی بهتون معرفی کنم که جز بهترین های کار عکاسی و فیلمبرداری هستند در ترکیه شهر استانبول .

ایشون کار آلبوم هم انجام میدن اگر برای کودکان  خودتون دنبال یک فرد حرفه ایی هستید و با هزینه مناسب میخوایید حتما باهاشون تماس بگیرید .

 

در منزل شما هم می تونند بیان برای انجام کار و عکاسی

اگر برای اقامت ترکیه احتیاج به عکس داشتید می تونید ازشون کمک بخوایید قیمت هاشون از ترک ها خیلی پایین تره

 

 

 

 عکاسی         فیلمبرداری
مدلینگ.پرتره.تبلیغاتی.کودک

عکس پرسنلی ، بیومتریک
 در منزل شما زیر قیمت آتلیه
(لوکیشن باز)         

               استانبول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی