زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

مهاجرت به ترکیه.خرید ملک در ترکیه.کار کردن در ترکیه.اقامت ترکیه

زندگی در ترکیه (خاطرات مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه)

این وبلاگ درباره زندگی من در کشور ترکیه صحبت میکنه.
اطلاعات و تجربه های شخصی خودم و دوستان ایرانی که در استانبول پیدا کردم
امیدوارم بهتون کمک کنه
در مورد اجاره ملک و خرید ملک در ترکیه می تونم بهتون کمک کنم.

در صورت داشتن سوال می تونید به تلگرام من پیام بدید
Sorayazamani99@
05525180659 شماره واتس اپ .

معروف ترین غذاهای ترکیه (نان سیمیت)

| شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۲۱ ب.ظ

یکی از معروف ترین غذاهای خیابانی ترکیه نان سیمیت گرد هست

 

شاید با خوندن این مطلب بگید مگه نان میشه غذای محبوب

در جواب باید بگم بله

نان سیمیت تقریبا در همه جای ترکیه فروخته میشود. در خیابان های استانبول دکه های مخصوص فروش نان سیمیت هست که به راحتی با قیمت مناسب می تونید نان داغ سیمیت بخرید

وسط نان سیمیت شوکولات اضافه میکنند.

 

یا خیار و گوجه و پنیر . یا حتی کالباس و کاهو .هر مدل ساندویجی رو با نان سیمیت درست میکنند.

 

به غیر از نان سیمیت دو مدل نان معروف دیگه در ترکیه هست که بهتون معرفی میکنم

 

نان Acma

این نان ببعد از نان سیمیت از محبوب ترین و پرطرفدارترین نان ها در ترکیه است.

نام این نان آکما است این مدل نان برای صبحانه خیلی عالیه.مزه شیرینی داره.در کنار ارده و مربا انتخاب خیلی خوبی می تونه باشه

 

 

نان سوم که تقریبا همه جا می تونید پیدا کنید .

اسم اش رو نمیدونم ولی براتون عکس اش میذارم .این مدل نان هم خیلی کم شیرین هست و برای لقمه های کوچیک مناسبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی